Tennis ikon

Tennis i Skårup

En afdeling under SIF

Så er banerene tæt på at være serviceret og klar til brug fra tirsdag den 2. maj.

Træningstider

Tirsdage: kl.17-20. Tennis for meget øvede spillere. Kvinder og mænd.

Du går ind på vores hjemmeside, betaler kontingent med dit DK kort. Herefter kan du kontakte Arne Buch og få udleveret koden til vores nøgleskab, hvorefter du kan møde op ved banerne med din makker og ketcher.

Er banerne ledige, så spiller I og når I er færdige rydder I banerne op som skrevet på de ophængte skilte.

Skårup Idrætsforening og kulturcenter på Facebook, kan du søge efter en makker. Du kan oprette din tennisprofil og skrive hvornår det passer dig bedst at spille mv.

Du kan også sms eller kontakte Arne Buch på +45 29 66 34 83 og spørge efter en makker.

Der er på nuværende tidspunkt en arbejdsgruppe, da der ikke blev valgt et udvalg på generalforsamlingen.

Arbejdsgruppen består af:

Vakant

Opgaver: Anlæg

Kontakt: +45 62 23 11 64

Følgende virksomheder har valgt at støtte udviklingsarbejdet i Skårup Tennis. Støtten anvendes til at udvikle faciliteter og arrangementer til gavn for klubbens medlemmer.

Superbrugsen, Skårup
Aqua Vite, Sydfyn v/Karsten Kjær Michaelsen
Dansk Revision v/Niels Duedahl

Junior 10-18 år: 300 kr. for hele sæsonen.
Senior er alle voksen over 18 år år: 450 kr. for hele sæsonen.
Familier (husstand): 700 kr. for hele sæsonen

Baneleje pr. timebasis. Pris: 100 kr.

Betaler du for familietennis, sender du navne og fødselsdata på familiemedlemmerne til

Ian Kristensen på mail: naestformand@skaarup-if.dk efter du har betalt kontingent.

Når du har betalt kontingent, kontakt Ian for kode til nøgleboks.

Fordele

• Du bliver en del af et hyggeligt klubmiljø
  • Du kan spille på 2 gode tennisbaner
  • Du får mulighed for at spille dagligt

Vi passer på vores baner – derfor er det afgørende, at vi alle fejer og vander baner efter brug.

Kontakt: Arne Buch på +45 29 66 34 83 eller tennis@skaarup-if.dk